MKL partnerių gretas papildė savo sektoriuje lyderiaujanti „Žemaitijos pieno“ įmonė

MKL partnerių gretas papildė savo sektoriuje lyderiaujanti „Žemaitijos pieno“ įmonė

Lietuvos moksleivių krepšinio lyga (MKL) žengė dar vieną svarbų žingsnį – pasirašė bendradarbiavimo sutartį su puikiai žinoma „Žemaitijos pieno“ įmone.

Pristatydamas naująjį MKL partnerį, lygos prezidentas Remigijus Lapinskas sakė:

„Džiaugiamės, kad mūsų ambicingi plėtros planai tampa realybe. Visi suprantame, kad be finansinio pagrindo tos ambicijos liktų tik žodžiais. „Žemaitijos pieno” prisijungimas prie MKL partnerių šeimos yra ypatingai svarbus. Labai džiugu, kad solidžios Lietuvos verslo organizacijos mato prasmę investuoti į jaunąją kartą, į moksleivių sveikatinimą, teisingų gyvenimo įgūdžių formavimą. Tuo metu auganti ir besikeičianti MKL tampa patrauklia platforma verslo organizacijoms, o toks bendradarbavimas nuteikia optimistiškai” –  apie partnerystę kalbėjo MKL Prezidentas Remigijus Lapinskas.

„Žemaitijos pieno“ grupei priklauso tokie gerai žinomi prekės ženklai kaip „Džiugas“, „Pik-Nik“, „Magija“, „Rambynas“, „Dobilas“, „Tichė“, „Rambynas“ ir kiti.

Naujasis Lietuvos moksleivių krepšinio lygos partneris ypatingą dėmesį skirs MKL 3×3 pirmenybių vystymui ir plėtrai. Šiose pirmenybėse 2024–2025 m. sezone dalyviams ir sirgaliams rengiama daug staigmenų, dovanėlių ir interakcijų.

Jaunaja karta ir bendradarbiavimo pradžia su MKL organizacija džiaugėsi ir „Žemaitijos pieno“ generalinis direktorius Robertas Pažemeckas.

„Labai svarbu palaikyti ir skatinti jaunosios kartos aktyvų gyvenimo būdą, auginti būsimus Lietuvos krepšinio talentus, kurie garsins mūsų šalį savo pasiekimais. Krepšinis tikrai užima labai didelę dalį šalies istorijos, todėl Akcinė Bendrovė „Žemaitijos pienas“ ir įmonei priklausantis natūralaus mineralinio vandens prekės ženklas TICHĖ nori prisidėti prie šios istorijos kūrimo ir lygos gyvavimo. Mūsų prekės ženklo ir šios lygos vertybės bei misija sutampa – skatinti tinkamų gyvenimo įgūdžių ugdymą ir sukurti unikalias emocijas bei prasmingus atsiminimus gyvenime, motyvuoti siekti aukščiausių tikslų, o tai galime padaryti žiūrėdami viena linkme.“

Ilgametes tradicijas turinti bendrovė „Žemaitijos pienas“ – viena didžiausių pieno perdirbimo įmonių Lietuvoje, įkurta 1924 metais Telšiuose, šiais metais švenčianti gyvavimo šimtmetį. Aukštos kokybės produkcija vertinama tiek Lietuvoje, tiek eksporto rinkose, puoselėjant ilgametes tradicijas ir inovacijas.

Lietuvos moksleivių krepšinio lygos naujajame 2024–2025 m. sezone žais 7 000 vaikų, įvairiuose čempionatuose dalyvaus 56 sporto mokyklos, o MKL rungtynės vyks net 45 Lietuvos miestuose.