Supažindiname su „Manijos MKL“ Žvaigždžių dienos konkursų taisyklėmis

Supažindiname su „Manijos MKL“ Žvaigždžių dienos konkursų taisyklėmis

2012 01 23  „Manijos Moksleivių krepšinio lyga“ (MKL) ir toliau tęsia tradiciją „Žvaigždžių dienos“ renginį organizuoti per Lietuvos krepšinio federacijos taurės turnyro finalo ketvertą. Šįkart MKL „Žvaigždžių diena“ įvyks vasario 17 dieną Kaune, naujojoje „Žalgirio“ arenoje.

Supažindiname su Žvaigždžių dienos konkursų taisyklėmis.

Tritaškių metimų konkursas

Dalyviai: Merginos ir vaikinai (jauniai ir jaunučiai). Dalyviai (po 8) atrenkami pagal MKL čempionatų tritaškių metimų statistiką. 

Taisyklės: Konkursas vykdomas atskirai tarp merginų ir vaikinų. Visi dalyviai meta tritaškius 2 srautais (prie abiejų krepšių) iš penkių padėčių 1 minutę. Už įprasto pagal spalvą kamuolio taiklų metimą skiriama 1 taškas, už spalvoto kamuolio taiklų metimą skiriami 2 taškai. Į Finalą patenka 2 taikliausios merginos ir 2 taikliausi vaikinai.  

Dėjimo į krepšį konkursas

Dalyviai: Vaikinai, amžius neribojamas. Vieną krepšinio (sporto) mokyklą ar klubą gali atstovauti iki dviejų vaikinų. Rungtyniavimo seka nustatoma burtais. 

Taisyklės: Atrankos etape kiekvienas konkurso dalyvis turi 2 mėginimus. Dalyvius vertina ir finalo dalyvius atrenka komisija. Į Finalą, komisijos sprendimu, patenka 3 geriausi konkurso dalyviai. Finale suteikiami 3 bandymai kiekvienam. Finale vertinama 10 balų sistema. Laimėtojas nustatomas, susumavus dviejų sėkmingiausių bandymų įvertinimus. 

Konkursas „KARAVANAS“ 

Dalyviai: Jauniai, jaunučiai – merginos ir vaikinai. Krepšinio (sporto) mokyklą ar klubą gali atstovauti iki 2 žaidėjų merginų ir vaikinų grupėje. Konkurse negali dalyvauti rungtynių „RYTAI“ – „VAKARAI“ dalyviai. 

Taisyklės: Konkursas vykdomas atskirai tarp merginų ir vaikinų. Žaidžiama į du krepšius. Žaidėjai išsidėsto voromis prie kiekvieno krepšio tritaškio linijos. Kiekvienos voros pirmieji du žaidėjai turi po kamuolį. Po duoto ženklo, pirmieji voroje stovintys žaidėjai meta nuo tritaškio linijos, jei metimas buvo netikslus – kartoja nuo baudos linijos, jei ir šis netikslus – meta iš po krepšio ir meta tol, kol įmeta į krepšį. Jei žaidėjui nepavyksta įmesti kamuolį į krepšį, o už jo stovintis įmeta pirmesnis, tai jis iškrenta iš žaidimo. Žaidėjas, įmetęs kamuolį į krepšį, perduoda jį voroje stovinčiam žaidėjui ir bėga į kitą vorą prie kito krepšio. Į Finalą patenka 8 žaidėjai (-os). Čia metama į vieną krepšį. Likus 2 žaidėjams, kiekvienas jų turi po kamuolį. Abu jie vienu metu meta į krepšį nuo tritaškio linijos ir meta pagal aukščiau išvardintas taisykles tol, kol vienas iš jų įmeta į krepšį ir laimi.

Baudų metimų konkursas „BAUDUKAS“ 

Dalyviai: Vaikai – berniukai ir mergaitės. Krepšinio (sporto) mokyklą ar klubą gali atstovauti po 2 mergaites ir (ar) 2 berniukus. Konkurse negali dalyvauti rungtynių „RYTAI“ – „VAKARAI“ dalyviai. 

Taisyklės: Konkursas vykdomas atskirai tarp mergaičių ir berniukų. Žaidžiama į du krepšius. Žaidimas yra individualus. Žaidžiama dviem kamuoliais. Žaidimui teisėjauja teisėjas. Žaidėjai sustoja prie baudos linijos vienas už kito. Žaidimas pradedamas, teisėjui leidus mesti pirmajam žaidėjui. Jei žaidėjas baudos metimo neįmeta, bet kamuolys liečia lanką, žaidėjas gali metimą kartoti iš bet kurios aikštelės vietos tol, kol įmeta jis arba sekantis žaidėjas. Jeigu, metant pirmąjį metimą, kamuolys lanko neliečia, kartoti metimą galima tik nuo baudos linijos. Kartojant metimą, negalima sąmoningai trukdyti sekančiam žaidėjui. Taip pat negalima sąmoningai trukdyti kitam žaidėjui pasiimti kamuolio po netaiklaus metimo. Už tai prasižengęs žaidėjas šalinamas iš žaidimo, o nukentėjęs – tęsia žaidimą. Sekantis žaidėjas meta baudos metimą iškart po pirmojo žaidėjo, tačiau jo mestas kamuolys neturi teisės paliesti prieš jį metusio žaidėjo kamuolio kol kamuolys neatsimuša į lanką. Jei sekantis žaidėjas įmeta anksčiau nei prieš jį metęs, jis “išmeta” iš žaidimo prieš jį metusį žaidėją. Žaidėjas, įmetęs metimą, vėl stoja į eilės galą, o “išmestasis” žaidėjas iškrenta iš žaidimo ir palieka aikštelę. Įmetęs ar iškritęs iš žaidimo žaidėjas privalo kuo skubiau perduoti kamuolį sekančiam laukiančiam žaidėjui. Į Finalą patenka 8 žaidėjai (-os). Čia metama į vieną krepšį. Žaidimas žaidžiamas tol, kol lieka 1 žaidėjas – nugalėtojas.  

Konkursas „SLALOMAS“ 

Dalyviai: Merginos ir vaikinai. Amžius neribojamas. Vieną krepšinio (sporto) mokyklą gali atstovauti tik po vieną merginą ir vaikiną. Konkurse negali dalyvauti rungtynių „RYTAI“ – „VAKARAI“ dalyviai. 

Taisyklės: Atrankiniame etape dalyvauja visi užsiregistravę dalyviai. Konkursas vykdomas atskirai tarp merginų ir vaikinų. Kiekvienas konkurso dalyvis privalo maksimaliu greičiu įveikti 5 kliūtis, išdėstytas per visą krepšinio aikštelės ilgį nuo galinės linijos vienoje pusėje iki tritaškių metimų linijos kitoje aikštės pusėje, pataikyti į krepšį iš jam patogios vietos bei kuo greičiau grįžti į startinę poziciją (įveikti kliūčių nereikia). Konkursas vykdomas dviem kryptim į priešingus krepšius, iš dviejų dalyvių laimi pirmasis grįžęs į startinę poziciją. Pralaimėtojas iškrenta, o laimėtojas dalyvauja toliau. Konkursas vyksta, kol išaiškėja nugalėtojas. 

Estafetė „VISI UŽ VIENĄ, VIENAS UŽ VISUS“ 

Dalyviai: Merginų trejetas, kuri sudaro viena vaikų amžiaus krepšininkė, viena jaunučių amžiaus ir viena – jaunių. Tokia pat sudėtis ir vaikinų trejete. Vieną krepšinio (sporto) mokyklą ar klubą gali atstovauti tik po vieną trejetą merginų ir vaikinų tarpe. Konkurse negali dalyvauti rungtynių „RYTAI“ – „VAKARAI“ dalyviai. Rungtyniavimo seka nustatoma burtais. 

Taisyklės: Estafetė vykdomas dviem kryptim į priešingus krepšius. Estafetė startuoja nuo galinės krepšinio aikštelės linijos ir po teisėjo signalo visi trys komandos nariai bėga priešingo krepšio link, jauniausias dalyvis varosi kamuolį.  Vienas komandos dalyvis privalo įmesti į krepšį a) vaikų amžiaus iš po krepšio, b) jaunučių amžiaus nuo baudos metimo linijos, c) jaunių amžiaus nuo tritaškio metimo linijos. Neįmetus į krepšį iš bet kurios pozicijos (a ir b, c) negalima vykdyti sekančio metimo. Estafetei vienai komandai skiriama 60 sekundžių. Laimi ir toliau žaidime dalyvauja greičiau įmetusi komanda. Dvejoms komandoms nespėjus įmesti per 60 sekundžių ar pasiekus vienodą rezultatą, laimi ta komanda, kuri mažiau atliko bandymų metant nuo tritaškio metimo linijos, o esant ir čia vienodam rezultatui – metant nuo baudos metimo linijos  ir metant iš po krepšio. Esant reikalui, nugalėtojui nustatyti, gali būti skiriamas papildomas estafetės pakartojimas. Estafetė vyksta, kol išaiškėja nugalėtojas. 

„Manijos Moksleivių krepšinio lygos“ krepšininkai norintys dalyvauti įvairiose rungtyse ir konkursuose į Žvaigždžių dieną turi registruotis per savo krepšinio mokyklas